


De regie
over jouw
ICT-omgeving terugpakken
Wij zijn er om jouw ICT-keten eenvoudig, flexibel en overzichtelijk te maken.

Dat doen we door de serviceprocessen binnen jouw organisatie op een logische
manier aan elkaar te verbinden, zodat je zorgprofessionals profiteren van ICT
die met ze meebeweegt.

Onze aanpak is gericht op het optimaliseren van jouw processen
Je huidige investeringen hoeven niet gelijk plaats te maken: we kunnen uitstekend samenwerken met je huidige partners en vinden altijd ruimte voor verbetering in je huidige processen en/ of techniek. Door de inzet van AI maken we werk eenvoudiger en efficiënter.

Daarvoor ontwikkelden we onze eigen AI-tool: AIVA
AIVA is afgestemd op specifieke werkprocessen en het zoeken en vinden van daarvoor relevante informatie uit vooraf gedefinieerde bronnen. Daarmee gaat AIVA veel verder dan een doorsnee chatbot. AIVA beantwoordt veelvoorkomende vragen en zet overige vragen geautomatiseerd door naar de specifieke oplosgroep. Medewerkers hoeven niet te wachten op een antwoord en kunnen 24/7 een vraag stellen aan AIVA. De meest krachtige inzet van AIVA is een eigen, beveiligde klantomgeving waar AIVA geïntegreerd is met workflows, andere applicaties en data. Op die manier kunnen we repeterende taken automatiseren en kan AIVA je medewerkers altijd en overal ondersteunen.
Met inzicht kom je verder
Daarom gebruiken we output van AIVA en onze eigen monitoringtools om daarna verder aan de knoppen te draaien. Zo krijg je als zorg- en welzijnsorganisatie weer regie over je ICT-omgeving, zodat je nieuwe innovaties veilig en snel kunt implementeren zonder dat je medewerkers daar iets van merken.
