top of page
Banner 5.jpg
Wit deel cirkel.png
Witte cirkel.png
white shape.png

Beter communiceren

In de zorg is snel schakelen van groot belang.

Om de situatie van een cliënt te bespreken, een overleg te hebben met een afdelingsteam of een vraag te stellen aan iemand met meer expertise. Daarvoor moeten collega’s wel bereikbaar zijn, op welke manier ze elkaar ook bellen. En als die ene collega niet aan het werk is, moet de juiste informatie eenvoudig op te vragen zijn.

Image 4.png

Wij hebben veel ervaring met het integreren van telefonie, zodat zorgprofessionals elkaar altijd kunnen bereiken

Met onze AI-tool AIVA wordt het bovendien makkelijker om even snel een vraag te stellen. AIVA is 24/7 bereikbaar en voorziet je mensen altijd van een antwoord, zodat ze snel weer door kunnen. Bekijk hieronder wat we voor je kunnen doen op het gebied van beter communiceren.

Banner 10.jpg
white shape.png
cirkels.png

AIVA

AIVA is onze AI-servicedesk. Dé oplossing om repetitieve vragen en taken te automatiseren. AIVA helpt je zorgprofessionals bovendien sneller om de juiste informatie te vinden.

AIVA beschikt over alle relevante informatie van jouw zorg- en welzijnsorganisatie. Op die manier kan AIVA antwoord geven op vragen en routinetaken automatiseren. En als AIVA even geen antwoord weet, wordt er automatisch een ticket aangemaakt met de juiste classificatie en prioriteit zodat de vraag alsnog wordt opgepakt. AIVA is 24/7 beschikbaar, zodat jouw medewerkers ook na kantooruren een vraag kunnen stellen.

AIVA maakt werk eenvoudiger en geeft focus. Je servicedesk kan zich richten op lastigere vragen en door efficiëntere processen kun je tot wel 60% aan operationele kosten besparen. Medewerkers worden bovendien blij van de 24/7 beschikbaarheid en snelle en accurate antwoorden van AIVA. Deze oplossing is eenvoudig te integreren met jouw bestaande ICT-systemen en tools.

Image 5.png
xelion-logo-minified.png

Integratie telefonie

Of jouw zorg- en welzijnsorganisatie nu werkt met private cloud-, public cloud- of vast mobiel-integratie: wij zorgen altijd voor een geïntegreerde communicatie-oplossing. Bellen via Microsoft Teams hoort daar ook bij. Wij kijken goed naar je huidige oplossingen en vinden altijd een manier om deze samen te brengen.

bottom of page