Professional Services

Professional services en Dienstverleningscentrale, wat betekent dat voor u?

Vanuit Professional services leveren wij medewerkers die (in uw naam) apparatuur aansluiten, ondersteunen en vervangen op locatie. Daarnaast trainen wij organisaties, medewerkers, zorgverleners en cliënten desgewenst in het gebruik van oplossingen op het gebied van Point of Care Testing, Telemedicine, mobiele toepassingen en ICT-integratie.

Onze dienstverleningscentrale verzorgt de monitoring en beheer van uw omgeving en de geïnstalleerde (medische) apparatuur of ICT-omgeving. Zij zijn het eerste contact voor uw cliënt of medewerker en ondernemen pro-actief actie in geval van vragen, alarmering of storingsmeldingen.

Brightcare onderscheidt zich op verschillende focusgebieden, deze zijn:

  • Presales consultancy en inventarisatie (connectiviteit, infrastructuur, EPD/ECD);
  • Training, instructie en demonstreren apparatuur en software;
  • Ondersteuning en verzorgen van logistieke uitrol;
  • Technische installatie op locatie en connecteren van (medische) apparatuur;
  • Inrichten Service Desk voor Pre-Installatie van klant specifieke apparatuur, refurbishen, reinigen, oplossen van storingen en vervanging van niet werkende/defecte apparatuur;
  • Inrichten dienstverleningscentrale ten behoeve van 1e lijns Help Desk en contactcenter;
  • Pro-actief beheer van soft- en hardware, documentatie omgeving en rapportage.